Online reserveren - Zwijndrecht

Planning en schietzondagen

Vind hieronder de beschikbare data voor de 100 meter banen van Zwijndrecht voor 2024.

Zelf online reserveren

Online reserveren is alleen mogelijk voor leden van SV Gorcum. Je kunt alleen voor jezelf reserveren. Je reserveert voor een tijdsvak van 40 minuten. Het kunt reserveren van 08.45 - 12.45 uur. Zoals gebruikelijk zijn er 5 banen beschikbaar voor onze vereniging. Let op: dit zorgt wel voor iets minder (maximale) capaciteit, namelijk 6 x 5 = 30 plekken op een gemiddelde zondag.

Op de volgende data kun je reserveren:

Planning voor 2024

• 28  januari
  • 25 februari
  • 3 maart
  • 28 april
  • 26 mei
  • 30 juni
  • 7 juli
  • 1 september
  • 29 september
  • 27 oktober
  • 3 november
  • 8 december

Maak hieronder je reservering

Gebruiksaanwijzing bij online reserveren voor Zwijndrecht

1. Klik op een tijdsslot waarop je wil reserveren.
  2. Het aantal beschikbare plekken wordt met een cijfer bij het tijdsslot aangegeven.
  3. Vul jouw voornaam, achternaam en e-mailadres in en bevestig je inschrijving.
  4. Je ontvangt automatisch een bevestigingse-mail.
  5. Je ontvangt 1 dag van te voren om 18.00 uur een herinnering (reminder).
  6. Let op: je kunt je eigen reservering annuleren met een unieke link in de bevestigingse-mail of in de reminder!
  7. Het kan zijn dat je bevestiging- of reminder e-mail in je ongewenste (junk) berichtenfolder terecht komt.
  8. Wij houden rekening met het verwerkingsregister AVG van de vereniging, de reserveringsgegevens worden verder niet opgeslagen maar verwijderd na het verstrijken van de reserveringsdatum.